Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Dwustronny papier proofingowy RAUCH RP 90M2 - 1067mm x 5m
towar niedostępny
Opis
Dwustronny papier proofingowy RAUCH RP 90M2
Opis
Dwustronnie powlekany, matowy papier proofingowy do kolorowych wydruków o wysokiej rozdzielczości, o krótkim czasie schnięcia. Możliwy wydruk po obu stronach na AGFA Sherpamatic 3".
Właściwości
RP 90M2 to specjalny, dwustronnie powlekany papier, który charakteryzuje się wysoką ostrością obrazu, doskonałą absorpcją atramentu i szerokim spektrum barw. Uniwersalny papier dla wymagających rysunków CAD, jak i prezentacji dużych i małych formatów oraz prostych grafik i proofów. Umożliwia dokładny wydruk o ostrych krawędziach, precyzyjne linie, wyraźny obraz i doskonałą reprodukcję kolorów, w wysokiej rozdzielczości do 5760 dpi oraz najlepsze rezultaty drukowania nawet przy rozdzielczości 1440 dpi. Kompatybilny z większością drukarek.
Przetwarzanie
W celu uzyskania optymalnych rezultatów drukowania, RP 90M2 musi być wcześniej skalibrowany na używanych drukarkach i dla odpowiedniego atramentu. Ze względów jakościowych przetwarzanie i przechowywanie papieru powinno odbywać się w atmosferze o wilgotności względnej od 45-50% i w temperaturze od 19-30°C. Przechowywać w oryginalnym opakowaniu (pudełko kartonowe i torba PE).
Materiał: papier, powlekany
Obszar zastosowań: wewnątrz
Powierzchnia: matowa
Gramatura: 100 g/m?
Grubość: 145 ?m
Certyfikat niepalności B1: nie
Laminacja na zimno: tak
Laminacja na gorąco: tak
Kolor L: 95,5 ± 0,8
Kolor a: 3,0 ± 0,5
Kolor b: - 14,4 ± 1,0
Biel (R457): 150 (CIE D65)
DIN ISO 16245: nie
Dane techniczne
Szerokość roli | 1067 mm (42") |
Długość roli | 5 m |
Gramatura | 100 g/m2 |
Grubość | 145 μm |
Średnica gilzy | 2" |
Wykończenie | matowe / matt |
Podłoże | papier / celuloza |
Nieprzezroczystość | b.d. |
Bezkwasowy | b.d. |
Zawartość wybielaczy optycznych / OBA | b.d. |
Samoprzylepny | nie |
Dwustronny | tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.