Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Papier proofingowy RAUCH RP 200S OBA, FOGRA 51 - A3, 50 arkuszy
towar niedostępny
Opis
Papier proofingowy RAUCH RP 200S OBA, FOGRA 51
Opis
Satynowy papier proofingowy do kolorowych wydruków wymagających odpowiednio wysokiej jakości. Posiada certyfikat FOGRA 51 dla druku offset, gravure i silk.
Właściwości
RP 200S OBA jest dostrojony, aby osiągnąć możliwie najwyższą precyzję do symulacji komercyjnego papieru do drukowania i zapewnić najlepsze rezultaty druku. Doskonała spójność umożliwia dokładne dopasowanie kolorów i zapewnia idealne warunki do efektywnego zarządzania kolorami. Może być stosowany we wszystkich powszechnie stosowanych drukarkach atramentowych. Spełnia najwyższe wymagania dotyczące przygotowania do druku i produkcji. RP 200S OBA został przetestowany pod kątem wytycznych dotyczących papieru FOGRA 51 i spełnia wszystkie kryteria dotyczące proofów w zakresie druku offsetowego, gravure i silk. Certyfikacja FOGRA gwarantuje sprawdzoną jakość.
Przetwarzanie
W celu uzyskania optymalnych wyników drukowania, RP 200S OBA należy wcześniej skalibrować na drukarce z użyciem odpowiednich atramentów. Bez kalibracji mogą wystąpić przekłamania kolorów. Przetwarzanie i przechowywanie (ze względów jakościowych) na poziomie ok. 45-55% wilgotności i w temperaturze ok. 23°C. Przechowywać w oryginalnym opakowaniu, w chłodnym i suchym miejscu, czystym i wolnym od kurzu. Zaleca się 24-godzinną aklimatyzację w pomieszczeniu, w którym papier będzie używany. Unikaj dotykania warstwy po stronie zadruku. Zalecamy używanie bawełnianych rękawiczek.
Materiał: papier, jednostronny
Obszar zastosowań: wewnątrz
Powierzchnia: satynowa / satin / semi matte
Gramatura: 200 g/m?
Grubość: 210 ?m
Certyfikat niepalności B1: nie
Laminacja na zimno: tak
Laminacja na gorąco: tak
Przezroczystość: > 92%
Kolor L: 95,6
Kolor a: 1,0
Kolor b: -4
Połysk: >19
Biel CIE: >105 (D65/10°)
DIN ISO 16245: nie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.