Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wzornik kolorów PANTONE Solid Guide Set
towar niedostępny
Opis
Wzornik kolorów PANTONE Solid Guide Set
PANTONE Solid Guide Set umożliwia dostęp do wszystkich 3026 kolorów z biblioteki Pantone Matching System® w czterech próbnikach wachlarzowych. Ten praktyczny zestaw oferuje projektantom próbniki Formula Guide (powlekane i niepowlekane), Pastels & Neons oraz Metallics, przydatne podczas budowania wizerunku firmy, projektowania opakowań, materiałów marketingowych i znaków graficznych.
- Największy zbiór kolorów dla grafiki od Pantone.
- Przydatne na każdym etapie procesu projektowania, od inspiracji, po weryfikację produkcji.
- Obejmuje kolory podstawowe i specjalne.
- Poręczny format umożliwia przeglądanie kolorów podczas drogi do szkoły, studia, na spotkania z klientami oraz wizyt w drukarni.
Format
- Cztery próbniki wachlarzowe.
- Podłoże odpowiadające standardom stosowanym w druku.
- Zawiera praktyczny test oświetlenia Lighting Indicator, który weryfikuje poprawność warunków oświetleniowych do właściwej oceny i dopasowania barwy.
Kolory
- 294 nowe, modne i sprawdzone na rynku kolory dla grafiki.
- Kompletna kolekcja 2161 kolorów Pantone Matching System®: 301 metalików, 354 metalików o wysokim połysku, 154 pastele i 56 neonów.
- Każdy kolor opisano unikalnym numerem Pantone lub nazwą.
- Kolory ułożone chromatycznie. Strony z nowymi kolorami oznaczone w górnej części.
- W tylnej części każdego próbnika znajduje się indeks umożliwiający wyszukiwanie kolorów według numerów.
- Tolerancja dE<2 względem standardów Pantone Master.
Zastosowanie
- Próbniki doskonale sprawdzą się podczas projektowania opakowań, logotypów, materiałów marketingowych i innych.
- Największy zbiór kolorów dla grafiki od Pantone w praktycznym zestawie.
- Każda próbka zawiera receptury tworzenia danego koloru, dla jeszcze łatwiejszego uzyskania żądanych rezultatów przez producentów farb.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.