Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wzornik kolorów RAL K5 Classic - błyszczący, 1 kolor na stronie
towar niedostępny
Opis
Wzornik kolorów RAL K5 Classic - błyszczący
W przypadku planowania kolorów wszelkiego rodzaju, wachlarz kolorów RAL K5 jest narzędziem, które pozwala ustawić poprzeczkę imponująco wysoko. RAL K5 prezentuje 216 kolorów z kolekcji RAL CLASSIC w wielkoformatowych arkuszach o rozmiarze 50 x 150 mm.
Wachlarz RAL K5
Kolekcja kolorów RAL CLASSIC skupia najważniejsze kolory stosowane w przemyśle. Ta stale rozwijana kolekcja jest używana na całym świecie od ponad 90 lat. Oprócz kolorów jednolitych zawiera także najważniejsze kolory metaliczne, bezpieczne i sygnalizacyjne. W dziedzinie projektowania użytkowego oferują olśniewające możliwości. Producenci z całego świata i ze wszystkich sektorów przemysłu wykorzystują kolekcję RAL CLASSIC do kodowania palet kolorów swoich produktów. To sprawia, że wachlarz kolorów RAL K5 jest ważnym i niezbędnym narzędziem do definiowania wspólnego języka kolorów – na wszystkich etapach produkcji i przetwarzania.
Efektywna współpraca dzięki czytelnemu oznakowaniu
4-cyfrowy numer i nazwa koloru RAL CLASSIC opisuje każdy nasycony, świeży lub stonowany kolor jednolity i metaliczny, a także kontrastujące odcienie szarości. Odpowiednia nazwa koloru jest również wydrukowana w 8 różnych językach na odwrocie każdej karty w wachlarzu. Dzięki temu użytkownicy na całym świecie mogą w pełni wykorzystać wzornik w swoich projektach.
- wzornik wachlarzowy
- popularne i łatwe w użyciu narzędzie doboru i weryfikacji kolorów
- paleta RAL CLASSIC - 216 kolorów
- 1 próbka na stronie
- wykończenie: błyszczące / gloss
- podłoże: papier kredowany
- każdy kolor opatrzony czterocyfrowym kodem
- rozmiar wzornika: 50 mm x 150 mm
- zastosowanie: projektowanie wnętrz (meble, kuchnie, itp.), przemysł, lakiernictwo (farby, lakiery, itp.), budownictwo (elewacje, pokrycia dachowe, itp.)
- UWAGA! Brak polskich nazw kolorów
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.