Czas i koszty dostawy

Skorzystaj z najwygodniejszego dla siebie sposobu dostawy:

  • kurier DHL, DPD
  • Poczta Polska
  • dostawa na terenie Krakowa
  • odbiór osobisty w Krakowie

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia.

Całkowity czas realizacji zamówienia wraz z dostawą wynosi zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie colorCORNER lub na magazynie dostawcy. W przypadku, gdy towar sprowadzany jest na zamówienie, czas realizacji może ulec wydłużeniu. Zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie o orientacyjnym terminie realizacji zamówienia.

 

Kurier - paczka do 31,5 kg

Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Koszt: 19,00 PLN brutto
Pobranie: + 4,00 PLN brutto
Za każdą następną paczkę do 31,5 kg w przesyłce dodatkowo 10,00 PLN brutto (max. 5 paczek)
Czas dostawy: 1-2 dni robocze

Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Koszt: 15,00 PLN brutto
Pobranie: + 4,00 PLN brutto
Za każdą następną paczkę do 31,5 kg w przesyłce dodatkowo 10,00 PLN brutto. (max. 5 paczek)
Czas dostawy: 1-2 dni robocze

 

Kurier - paleta do 400 kg

Przesyłki na paletach realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD.
Koszt: 179,00 PLN brutto
Czas dostawy: 1-2 dni robocze

 

Poczta Polska - paczka pocztowa do 10 kg

Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy priorytetem.
Maksymalna waga paczki to 10 kg.
Koszt:

  • do 1 kg - 16,00 PLN brutto
  • do 2 kg - 17,00 PLN brutto
  • do 5 kg - 20,00 PLN brutto
  • do 10 kg - 26,00 PLN brutto

 

Transport własny na terenie Krakowa

Dostawę na terenie Krakowa realizujemy transportem własnym.
Zamówienia powyżej minimum logistycznego 999,00 PLN brutto dostarczamy GRATIS.
Koszt (poniżej min. kwoty zamówienia): 9,00 PLN brutto

 

Odbiór osobisty w Krakowie

Odbiór osobisty zamówionych produktów jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
Koszt: brak

 

PAMIĘTAJ!

Jeżeli masz konto w naszym sklepie colorCORNER.pl stan realizacji zamówienia można zawsze sprawdzić w panelu klienta.

Sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera. Możesz tego dokonać dopiero po uiszczeniu kwoty pobrania. Jeśli towar jest uszkodzony lub niekompletny, spisz protokół razem z kurierem i zgłoś nam reklamację.

 

UWAGA!

Przewidywane terminy dostaw nie stanowią gwarantowanych terminów doręczenia.

Informujemy, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia do lokalu Klienta przesyłek o wadze przekraczającej 31,5 kg.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl