Menu
Szukaj
FAQ i Pomoc

FAQ i Pomoc

Koszyk
FAQ - pytania i odpowiedzi

Czy colorCORNER ma sklep stacjonarny?

colorCORNER jest sklepem internetowym. Adres, który znajdziesz na stronie to jedynie siedziba firmy. Odbiory osobiste są możliwe, ale po wcześniejszym umówieniu się.

 

Gdzie i w jaki sposób mogę śledzić moją przesyłkę?

Wystarczy wejść na stronę DHL, DPD, InPost, Poczta Polska i wpisać numer listu przewozowego, który otrzymasz drogą mailową zaraz po nadaniu przesyłki.

 

Kiedy otrzymam przesyłkę z zamówionym towarem?

Najpierw sprawdź przewidywany czas realizacji zamówienia lub wysyłki podany przy każdym produkcie. Produkty, które są dostępne na magazynie wysyłamy niemal natychmiast. Produkty na zamówienie musimy sprowadzić. Dokładamy wszelkich starań, żeby podane terminy realizacji zgadzały się z rzeczywistością. Nie mniej jednak, spora ilość zmiennych i czynników od nas niezależnych ma wpływ na czas realizacji. Staramy się wysyłać wszystko w ten sam dzień, w którym pojawi się na magazynie. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie – napisz lub zadzwoń. Postaramy się przyspieszyć realizację Twojego zamówienia.

 

Czy, aby dokonać zakupów muszę założyć konto w sklepie colorCORNER?

Nie, nie jest to konieczne. Założenie konta pozwala jednak na większą kontrolę nad zamówieniami; podgląd historii zamówień; być na bieżąco z nowościami i promocjami oraz uczestniczyć w programie lojalnościowym w sklepie.

 

Co w przypadku, gdy serwis odrzuci naprawę gwarancyjną?

Jeśli autoryzowany serwis producenta odmówi naprawy gwarancyjnej z winy użytkownika (np. uszkodzenie mechaniczne towaru powstałe z winy klienta) lub zgłoszenie nastąpi po okresie obowiązywania gwarancji, towar zostanie odesłany na koszt klienta oraz mogą zostać doliczone dodatkowe opłaty:

  • za transport towaru do serwisu oraz wysyłka z serwisu do klienta
  • koszt ewentualnej wyceny naprawy odpłatnej, jeżeli ekspertyza taka zostanie wystawiona przez serwis producenta – kwota ta jest zależna od serwisu producenta

 

Czy sam mogę wysłać sprzęt do autoryzowanego serwisu w celu naprawy gwarancyjnej?

Tak, jednak przed wysyłką prosimy o kontakt z serwisem w celu ustalenia zasad dostarczenia towaru. Bezpośrednia wysyłka do serwisu zdecydowanie skraca czas rozpatrzenia reklamacji.

 

W jaki sposób sprawdzić przebieg reklamacji?

Status naprawy sprzętu można sprawdzić kontaktując się bezpośrednio z serwisem, do którego dostarczony był sprzęt.

 

Zaloguj przez Google
lub
Zaloguj przez Google
lub