Menu
Szukaj
FAQ i Pomoc

FAQ i Pomoc

Koszyk
Czas realizacji zamówienia

Na czas realizacji zamówienia składa się:

  • dostępność produktu
  • forma płatności
  • czas dostawy

 

Dostępność produktów:

  • brak towaru - brak produktów na magazynie
  • na wyczerpaniu - produkty znajdują się magazynie w małej ilości i są wysyłane zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, w zależności od wybranej formy płatności
  • średnia ilość - produkty znajdują się magazynie w średniej ilości i są wysyłane zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, w zależności od wybranej formy płatności
  • duża ilość - produkty znajdują się magazynie w dużej ilości i są wysyłane zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, w zależności od wybranej formy płatności
  • spodziewana dostawa - dostawa w drodze
  • na zamówienie - produkty, których nie posiadamy w naszym magazynie, ale mogą zostać sprowadzone na życzenie Klienta. W celu uzyskania informacji o terminie dostawy poprosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie
  • wycofany - produkt nie będzie już dostępny, zazwyczaj powodem jest wycofanie z produkcji - EOL (End of Life)


Forma płatności:

  • pobranie - jeśli produkt jest na magazynie wyślemy go od razu
  • przedpłata na konto - czas zależy od sesji w bankach - zazwyczaj 1-2 dni robocze
  • płatność online - jeśli produkt jest na magazynie wyślemy go od razu

 

Czas dostawy:

  • kurier DPD/DHL - 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki
  • paczkomaty Inpost - 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki
  • Poczta Polska (paczka pocztowa / priorytet) - 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

 

UWAGA!

Przewidywane terminy dostaw nie stanowią gwarantowanych terminów doręczenia.